molnen gör gott

0kommentarer

nu är långledigheten över... denna sköna, ljuvliga lediga påsk har varit fantastisk...
nu åter till vardag. Jag ska tillbringa tis-tors här hemma, men jag ska få massa saker gjorda under den tiden, så jag med gott samvete åker till Sthl på fredag och får en helg ledigt.
Nu när hjärtat jobbar är det enklare att sitta hemma o plugga, igår då vi båda va hemma är det inget vidare att sätta sig vid bordet med böcker, dator m.m...

Har dock haft en dåligt natts sömn, så tog sovmorgon. Det var svårt att somn,ingen av oss var trötta så tv.n va nog på till midnatt ungefär. sedan 04.15 vaknar vi av att det bankar och slår i huset... efter ett tag fattar vi vad det är. VI har en liten märklig granne snett över oss... han har en förmåga att spela/banka bongotrummor eller liknande...och väldigt ofta sena kvällar eller tidig morgon.. men inte mitt i natten... han höll på med detta i över 1 tim.. jag ska nog jäklar ringa till vaktis eller ngt, för detta vill man inte vakna upp till ännu en morgon.

Nej,nu ska jag göra ett ryck med mina studier fram till 12.

Kramar

Kommentera

Publiceras ej