on the road.

1kommentarer

jag somnade gott igår kväll och har sovit som en stock inatt.... mycket skönt.
Vaknade utvilad 07.30.

Har ingen feber idag men halsen är inte sitt fulla jag än..lite strepsils sen är nog den bättre också.
Jag har nu gjort iordning lunch, fixat iordning mig själv.
Ska nu äta upp frukosten sen tänkte ja kila upp på vinden och hämta ner lite saker som ska läggas i bilen.. 2 brassestolar, men funderar på att ha kvar den ena här, då jag kommer ha kvar nyckeln till förrådet. Hade varit skönt o ha den här till sommaren kommer...ifall det kommer ytterligare några fina soldagar likt dessa som är nu.

Man får evigt hoppas att detta inte är den sommarkänsla vi kommer att få, nej, en riktigt sommar skulle inte sitta helt fel.
såna dagar då man kan sitta på balkongen och äta frukost, för att det just är svalast där, sen också äta middag/kvällsmat ute på balkongen o stilla sommarbris... ahhh, det är ljuvligt.

Kram o trevlig tors.

1 kommentarer

hillevi

23 Apr 2009 13:01

hej, förlåt för jag bara cylade iväg innan men jag hade lite bråttom. skönt att du är bättre idag! kram

Kommentera

Publiceras ej