överaskning...

2kommentarer

överaskningen i dustbagen var denna skönhet


 



en vacker DKNY väska som jag investerade i söndags förmiddag. Tyckte jag var värd en snygg, välplanerad, enkelt och hållbar party väska... en liten lagom stor, fick i precis så mkt (lite) som man behöver med en fest kväll

den andra skönheten jag unnade mig i helgen var denna handväska, en större väska och billigare också för den delen.



båda två var riktigt fina enligt min smak och kommer passa mig perfekt tror jag allt.

Har idag haft en heldag i skolan från 10-17.30.
Var ute med Fanny o Hillevi och tog en kvällspromenad på lite mer än 1 tim.

har nu ätit kvällsmat och ska ta tag i lite studier.

KRAMAR

2 kommentarer

iDA

22 Apr 2009 07:26

Riktigt najjs! Men de ser nästan grå ut (av blixten?) Jag får nästan lust att köpa den där andra svarta som vi kollade på, den stora ... iih! Puss

emelie

22 Apr 2009 13:44

hej iii.. ja, det ser nästan ut som den är grå, men det är den ju inte.. svart svart svart... ja, den större var ap fin... den likn den gråa du hade hemma i hallen tänkte jag på..puss puss i

Kommentera

Publiceras ej