sol + träning = energi

0kommentarer

idag strålar solen lika vackert som igår över halmstad... helt underbart.

Hade bara velat vara lite lat och slö för en stund och åka en bit bort. sätta mig med en stor kopp latte och bara lapa sol och läsa en bra bok.
Men nej, latheten i mig finns inte.
Efter att jag kom hem från föreläsningen bytte jag snabbt om till träningskläder... cyklade bort till gymet och tog mig en tur på löparbandet. Skönt att nu sitta nyduschad i morgonrock, ätit en macka och lapat i mig ett glas blåbärssoppa..ser utanför folk som sitter på gräsmattan och njuter... ahh, våren för lycka och värme med sig till oss kyliga, kalla vinter svenskar...

Nu ska jag vända bort datorn.. och vara effekttiv 16-18.. plugga, dvs. läsa, läsa, läsa....
19.00 ska 7 brudar och jag mötas upp på Verona för att fira josefine som fyller år idag.. grattis grattis... kan nog bli en trevlig tjejkväll...

kram så länge

Kommentera

Publiceras ej