Julveckan.

0kommentarer

har inletts. Om exakt en vecka njuter vi alla ledighet, närhet med alla kära, god mat, skratt, klappar, värme, julgransdoft och allt annat som hör julen till.

Ägnar dock en tanke till alla dem som är ensamma över jul och till dem som lider som allra värst, julen är inte lika trevlig och fridfull för alla människor.

Tack för alla varma gratulationer till vår förlovning.

Nu väntar jag bara i iver att få tillbaka min ring som är på justering..
Är idag i Halmstad, körde ner imorse...va alldeles för längesedan jag var här nu.
Sitter på bibblan och pluggar, men får föga gjort. Ska strax på lunch med tjejerna och sedan köpa julklappar...har fortf dålig koll på vad jag och syster ska köpa till våra päron, men på stan kanske jag finner mer inspiration.

Ikväll blir det årlig gröt/glögg/julklappskväll med tjejerna. alltid lika roligt varje år och trevligt att få fira en lite tidig minijul.

Ha en fin torsdag.
Kram

Kommentera

Publiceras ej