klappar, glögg, lussekatter minus gröt

0kommentarer

Igår kväll hade vi glöggmys och julklappskväll. Vi skulle äta risgrynsgröt och ha det trevligt. Dessvärre smakade gröten så mkt salt så den var oätbar... vi ringde faktiskt upp Hemköp där vi köpt den och de sa att vi inte var de första som reagerat på detta.. tråkigt.. Vi åt oss mätta på lussekatter, pepparkakor och tomteskum..


ja, det är några som varit kreativa och gjort lite annorlunda katter.

Vi fortsatte kvällen med julklappasleken där vi slogs om dessa klappar.. jag hade nog som mest 4 st i knät, men slutade totalt med 1 klapp.. bättre det än förra året, då jag stod utan.  

Nu har jag duschat, ätit frukost, och ska nu lägga i en extra växel och skriva klart mitt arbete..föreläsn 13-17, sedan hemfärd och det vankas förlovningsmiddag hemma med min älskade. Han var och hämtade min ring igår, så idag får jag äntligen den..

ps. ta det försiktigt i snövädret

Kram

Kommentera

Publiceras ej