alzheimers light...

0kommentarer

...kan jag kanske lida av..

har pluggat på med tentan tills det var dags för handledning.. det gick ok, vi har ju inte kommit igång så långt sen förra torsdagen, men det kändes inte som om det var någon panik med detta.. skönt.
jag o fanny drog senare på spinning, kände att jag behövde det för att få kraft att skriva nu ikväll, men icke de...nej nej...här får jag inte mkt gjort... det jag rödmarkerat sen i förmid går ej att läsa titta på nu, fattar knappt vad jag skrivit.och fattar mindre hur ja jag ska ändra... usch ja..

men spinningen gick bra,tills att vi kom ut till cyklarna, och lagom att jag går ut genom dörren uttrycker jag högt JÄVLAR...just i detta nu inser jag att jag glömt min nyckelknippa i cykelkorgen som stått där ute.... rusar fram, ja, tacka högre makter... de låg kvar. Husmyckel, bilnyckel, och givetvis cykelnyckel.. hade ju definitivt varit en cykel fattigare om någon fått fatt i nycklarna... ja, va ska jag ta mig till.. riktig tur har jag allt.. men som fanny sa me ett skratt: om du hade varit lite mindre klumpig... ja, det stämmer..
jag är sjukt flkummig vad gäller nycklar m.m. och inte att prata om plånböcker och pass... haha..
en vacker dag får jag väl äta upp den tur jag hittills har haft.

Nu ska jag springa upp på vinden i pyjamasen och slänga in lite saker i förreådet, sedan måste jag få fråga 2 klar ikväll, annars sliter jag mitt hår. Målet va att ha den klar idag, o fixa den andra under eftermiddagen imorgon, då vi ha föreläsn först 8-12.....uhhh

kram kram

Kommentera

Publiceras ej