Barnslig..

0kommentarer

är jag.. haha....kanske man ska säga barnsligt rädd, men jag vill även på att jag har respekt... för vad.
jo, för HALKA.

Ikväll när vi kom utanför dörrarna vid biblioteket så möttes jag av fasan...isgata!!!
Jag cyklar inte!!! sa jag tvärt...livrädd för att ramla omkull, att trilla omkull, väskan slår i backen, datorn kraschar och min hemtenta är körd...nej detta vill jag inte riskera..larvig, töntig....ja, det är jag, det står jag för.
Vi gick ett litet tag, men sen sista biten så cyklade vi.. och jag var stel som en pinne vill jag lova.
Hem kom jag, utan att jag ramlade omkull... PUH...

har nu ätit kvällsmat, tagit en varm och go dusch och ska nu kila ner till Fanny för att titta på Grace Anatomy...förr om året följde vi detta program slaviskt, men det avtog och det är inget jag saknar...men lite umgänge en onsdag kväll är trevligt...

Kramar o natti säger en livrädd bambi på hal is..

Kommentera

Publiceras ej