Filmstund...

0kommentarer

ska nu krypa ner i soffa (har redan pyjamasen på mig) o kolla film. har lånat 2 filmer av fanny.. blir nog nyckeln till frihet, de flesta säger att denna är bra...

dagen var väldigt seg efter föreläsning och handledning. Jag har velat krypa ihop i soffan hela dan framför en film, men innan dess så va ja me Fanny o Hillevi på ett Step pass....haha, det är verkligen inget för mig.. svettas ju inte som en gris, för att jag har svårt att få ihop alla rörelser, att komma ihåg de o göra de på samma gång...ahhh, omöjligt. Kordination, stavas det så... det finns inte i min kropp iallafall.. Men jag tror att denna träningsform va bra för mig idag, då jag vart seg o slö.

Att tillägga så blir det godis till filmen... nästa vecka så vet jag inte ens hur man stavar till godis.. FRUKT ska präntas in i min skalle..

Imorgon är det som julafton för mig
Ska få träffa hjärtat, som de va 2 veckor sen sist, han ska få födelsedagspresent o vi ska ha en mysig hemmakväll me varandra...

kram o trevlig torsdag kväll

Kommentera

Publiceras ej