gomorgon vardag...

1kommentarer

måndag morgon....det tog tid för mig att ta mig upp idag....trött som tusan var jag... sitter fortfarande i pyjamasen, har läst lite till tentan...hoppas nu att det fastande, och att jag får ut något vettigt av det jag läst.. just nu känner jag mig som ett päron...
idag åker hjärtat till Kina med jobbet och ska vara borta 1,5 vecka. Han kommer lagom hem till sin födelsedag...

nu ska jag äta upp min frukost, göra mig iordning, byta om, sen skriva så det glöder om tangenterna...haha, kan man hoppas ja...

såhär hade jag hellre pluggat:


jag vill ha värme, sol och vår....Ballerina på fötterna....ahhh.

Kram

1 kommentarer

annie

16 Feb 2009 11:57

Oh vad härligt. Oj vad sugen jag blev på skidor. Flög ni ner?

det var alltför länge sen jag åkte skidor. puh ja.

puss puss

Kommentera

Publiceras ej