Jag lunchar...

0kommentarer

på österrikiskt vid med Gulasch soppa.. har fått lite dille på det sen semester, dock åt jag inte det varje dag.. Nudelsoppan var en höjdare med.
Har tagit en paus i hemtenta skrivadet/läsandet, äter lunch och läser bloggar m.m. har även ringt och bokat om min klipptid, bokat in en dag då jag ha dubbla föreläsn, inte så bra.. så nu blir de 1,5 vecka innan också..bara bra..bokade en tid till mina naglar som jag nu ska börja vårda.
Gjorde en förstärkning på dom för snart 3 veckor sen som jag fick av syster i julklapp,, nu vill det ju bara till att jag håller i detta så kanske även jag en vacker dag kan stoltsera med fina naglar..

nu ska jag plocka ihop.. sedan tillbringa eftermiddagen på stadsbibblan och skriva vidare på hemtentan.. hemma går inte att sitta, för här skiiner solen in óch det är varmt som en bastu.mysigt med sol, men mindre mysigt med en kokhet liten lya.

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej