Lördagsfest...

1kommentarer

gårdagen var en bra dag...
festen igår kväll blev mycket lyckad.
började med middag hos mig. Jag, nina och erika..
 

senare slöt emilia och hennes vän frida upp här hemma också..


gårdagens festoutfit


kvällen var lyckad och den svalutades på Mårtenssons med goda vänner

Idag har jag slappat runt. Började dagen vid 11-tiden, pratade med hjärtat, bakade sedan scones som jag bjöd Fanny på...trevligt att ha helgfruskot med vänner...
Har mött upp pappa och hämtat en pall som jag fått av honom att ha min skrivare på...kanon, då jag slipper att ha den på golvet längre.
Har nu ätit lite, tänkte vara duktig och fortsätta mitt klipp och klistra fotoalbumsfix.

Sköna slappa söndagar gillar jag...inga måsten, dagen bara försvinner ändå...

21.00 På spaning med Bridget Jones...den bänkar jag mig framför...
Nu lite kaffe och glass som efterrätt tror jag allt....

Kramar

1 kommentarer

annie

22 Feb 2009 20:16

Mysig kväll.

Här är det snöstorm. Blä säger jag.

puss

Kommentera

Publiceras ej