snön...

0kommentarer

snön faller i halmstad.

 

så vackert så... kanske inte syns så mycket men...
än är det inte vår i mina ögon då jag ska avnjuta en veckas vintersemester i alperna i veckan.. om 1 dygn så har jag lagt skolan på hyllan och skidorna har högsta prioritet den närmaste veckan... looove it... ska bli underbart.
Efter bra resultat på tentorna som varit så tar jag med gott samvete en veckas semester, lite illa bara att jag lämnar rickard i sticket som får arbete med vårt projekt. Vi får lösa det när jag kommer hem. Är lite små sur över att det kommer ut en hemtenta på fre (då jag åker) och som ska lämnas in fre därefter (yes, den dagen kommer jag hem) men jag har fått dispans och får tom ons från att jag kommer hem på mig.

snart ska jag på veckas bästa träning. onsdagsspinningen och jag är mycket goda vänner. Idag följer även fanny med, trevligt.
Ikväll ska jag bjuda på middag, bilder kanske kommer senare...

bjuder på helgens bilder.

söta sis..


inför middagsbjudningen...

kramar

Kommentera

Publiceras ej