Egentid...

0kommentarer

ska jag njuta av nu... tagit en varm dusch, bytt om till pyjams... nu en lättsam komedi och varm choklad, liggandes i soffan... dessa stunder i tentaperioder är guld värda.... hade tänkt lyxa till jvällen med lite godis också, men orken att gå till affären fanns inte.. bra det.
Dagen har varit lång, med enbart studier och en förbannad kärring på banken... jag skulle betala en räking, och har givetvis glömt min dosa i värnamo, då jag alltid betalar allt via nätet, men denna gången fick de bli ett besök på banken... men den sura förbannade tanten gjorde mig upprörd...har man tagit ett jobb i servicebranschen så får man banne mig bete sig trevligt mestadels iallafall... utåt sett definitivt...

nu kryper jag ner bland kuddarna och en filt...

Sov så gott och gonatt kram


såhär påklädd va jag imorse då halmstad bjöd på snö...
senare ikväll var det bara slask..

Kommentera

Publiceras ej