Godis är gott..

0kommentarer

just nu och resten av kvällen kommer jag att njuta av denna skålen...

mmmm...

idag är det sista dagen innan verksamhetstentan som skrivs imorgon eftermidag....har försökt att pränta in det sista, så jag hoppas att det sitter hyffsat, det jag kan hoppas jag att jag får ner på pappret, det jag däremot inte lärt mig nu, finns ingen idé att lära sig nu... ne, snart blir det en snabbgenomgång av mina frågor och svar... ett är iallafall säkert, jag gillar inte verksamhetsstrategi matrisen... och den kommer jag definitivt aldrig stöta på mer... inte i arbetslivet iallafall.

när vi tappade fokus idag så va erika frisör och jag hårmodell:
innovativrika vi var va...
  

o denna...haha, den inbringade många skratt vill jag lova... vi bjuder på det.


kvällen ska jag sedan fortsätta i soffan med A lote like love.

Kommentera

Publiceras ej