gomorgon världen...

1kommentarer

idag vaknade jag seg och trött, tog mig upp och satte mig framför datorn och läst bloggar, aftonbladet m.m.
halva veckan har passerat....i måndags så var jag hemma, va och gjorde läkarundersökning m.m. sedan jobbade jag i värnamo under eftermiddagen och åkte ner hit på kvällen. Fanny och Hillevi åkte med, vilket var trevligt.
Vi tog oss en kvällspromenad när vi kommit ner.
Måndagskvällen tillbringade jag hos Erika som va hemkommen från Teneriffa i söndags.
I tisdags åkte jag, erika, emilia och malin till inget annat än Ullared, en eftermiddagsutflykt blev det, då det tog ca 40 min dit...en del shopping, köpte bla. en ny lampa till fönstret, fotoalbum m.m. och massa toalettartiklar m.m.
vill även säga det att det har öppnat en erotikbutik där nu med, dock va den inte riktigt invigd när vi var där, men vi tyckte inte riktigt att den va kanon...

igår hade jag en slappardag. Hade iofs föreläsn 8-12 på förmiddagen, men efter det tvättade jag, tog en powernap, fixade med kort som ska framkallas, kolla tv och dricka kaffe...dock tog jag mig i kragen och gick på spinning 17-18, alltid skönt efteråt när man kommit hem och in i duschen.

Nu måste jag äta frukost, byta om och göra mig iordning för att vara i skolan 10.15...
ha en bra torsdag.
kram

1 kommentarer

Emilia

29 Jan 2009 13:51

Vännen, det var väll ändå i tisdags vi var i Ullared!?

Kommentera

Publiceras ej