tenta o baggar...

0kommentarer

första tentan skrevs idag 14.00 - 18.05..uhh o puh. skönt att lämna salen och pusta ut denna dagen.
I förmiddags tog jag o erika en promenad för att slippa tänka på det och prata om annat...

jag mötte hillevi o fanny tidigare under kvällen och bjöd in dom på filmgala hos mig...te och fifirutor bjöds det på som tillugg (kakorna stod hillevi för...tackar)... guldbaggegalan gav mig:
- gustavsson och glans är ett radarpar, tacka vet jag ABBA.
- sanna lundell är söt
- eva röse är så vacker och så vackert gravid
- persbrandt borde boka klipptid snarast möjligast
- och...lena endre är den vackraste kvinna över 50 enligt mig

nu blir det sängen och godnatt... imorgon väntar en heldag med it studier, då den tentan skrivs på torsdag....

kram och natti

Kommentera

Publiceras ej