Morgonpigg

1kommentarer

idag gick jag upp me tuppen, haha...nästan iallafall.
06.55 tassade jag bort till tvättstugan och slängde i vår tvätt, tog mig en skön promenad genom staden i solsken, underbart. Har nu duschat, hängt tvätt och sitter nu med en frukost bricka framför nyhetsmorgon..

Igår startade jag min näst sista jobb vecka. Nu blir det 1,5 vecka med 10-18 jobb.. skönt den dagen då pengarna rullar in på kontot.. hjärtat har semester och sover nu fortfarande, han håller ställningarna på vårt bygge och det går riktigt bra... en av våra två stora garderober byggde han igår, riktigt bra blir det nog allt.

Vi ska beställa vårt kök inom kort, så att det kan börjas sätta underskåp snart, är så roligt att se förändringarna som sker för varje dag.... tack till min bättre hälft för det. Han är en hyvens händig man.

Nu ska jag dricka upp kaffet och tassa bort och hämta tvätt, sedan jobb.

Ha en härlig tisdag.

Kram

1 kommentarer

annie

15 Jul 2009 08:32

ja nu närmar den sig. thanks!



när var det ni åkte till spanien?

vi letar ju resa till september, har du någon bra sida på sidor som hyr ut hus? och hur flyger ni?

puss

Kommentera

Publiceras ej