Noll tolerans.

1kommentarer

jag har världens sämsta karaktär... men jag ska inte sätta i mig ngt godis eller annat sött innan La Spain.
Igår på jobbet passerade jag godishyllan med jämna mellanrum och bara sa till mig själv, nej nej, det är inte så gott med godis... haha..
Jag ska allt klara det, har sagt till mig själv att dricka te när suget sätter in, och lite cashew och valnötter till det så borde det gå...

Igår kväll var vi bjuda till Björn o Karin på en middag. Vi var först med att äta middag hos dem och i i deras nya möblemang. Karin hade gjort en svampkompott blandat med pasta, toppad med ruccola, seranoskinka och parmesan, jätte gott var det.
De har fått superfint hemma, snyggt som tusan. Jag blev mer än sugen på att få vårt klart, så man kan njuta goda middagar och tillställningar med vänner...

Nu har jag ätit frukost och ska nu fixa det sista, sedan bege mig till jobbet.

trevlig tisdag, .

1 kommentarer

annie

22 Jul 2009 10:13

Hej vännen!

Tack.

Ja nu är det inte långt kvar....



händer i veckan nu då?

puss o kram

Kommentera

Publiceras ej