SEMESTER,,, riiiiba

1kommentarer

NU är den äntligen här, min efterlängtade semster.. så skönt.
Regnet rör mig inte särskilt i ryggen, då vi om lite mer en 1 v packar resväskorna för en vecka i Spanien... hjärtat, jag, micke och hanna... ska bli underbart.

Min semester har jag firat in med att laga en lite halvkass potatisgratäng me kassler (trots råd från mamma) men jag skyller på nypotatisarna... de ska man enbart äta nykokta och där med nog...
Bjöd över svärpäronen med.. nu har hjärtat krupit till kojs, och jag ska göra det samma, ska dock plocka in lite tvätt först, som just nu har tagit överhanden över vårt vardgsrum...

Fy fläta så gott det kan vara att få känna att man faktikst är LEDIG...

Kram o nattit

1 kommentarer

Emilia

23 Jul 2009 22:49

"fy fläta"??

Vad gullig du är ;)

Kommentera

Publiceras ej