midsommar och annat

0kommentarer

midsommar kom och den firades på sedvanligt sätt med sill och potatis lunch (- sill för min del, mitt substitut är köttbullar och prinskorv).. och snappsvisor sjöngs det.

 

efter lunchen serverades jordgubbstårta och fika efter detta, sedan hade lekledarna ordnat med ett rejält gäng lekar... mkt roligt var det.



  



det var en mycket trevlig tillställning med goda vänner
   

resten av helgen har delvis spenderats med en tripp till jkpg, inhandlade klinkers till hall och kök.. va skönt att få tag på det... nu är det jobb som gäller till fredag, sedan beger vi oss till Sthl i helgen för A och Bs förlovningsfest. Hotellhelg coh festligheter med vänner ser jag fram emot.

Nu har jag fixat varsin lunchlåda till oss imorgon och väntar på hjärtat och bakpulver, då jag tänkte inviga min muffinsplåt jag inhandlade igår...

Kommentera

Publiceras ej