das hemtenta

0kommentarer

imorse när jag öppnade mailen så fanns den där, hemtentan..usch o fy för denna.
Dagen skulle ägnas åt tentan helt och hållet,men det känns som jag fått ut nada än så länge.
Den var ingen vidare upplyftande tenta tycker jag... jag har nu suttit hemma, läst lite för att få en uppfattning, tittat ut genom mitt fönster och regniga halmstad...
vill verkligen skriva klart denna i veckan, så att man kan ta ledigt i helgen och få njuta lite... efter regn kommer sol, likaså efter plugg kommer ledighet...

Eftersom jag inte har så mkt upplyftande att skriva så lägger jag ner detta.
hade tänkt lägga upp lite bilder från lördagens fest, men eftersom min kamera va ledig och vi använde hjärtats kamera, så har jag inga bilder på datorn...

Nu ska jag vara aktiv och kreativ i mitt skrivande

Kommentera

Publiceras ej