en vanlig, men ovanlig onsdag

0kommentarer

det hör inte till vardagen att vakna upp med mamma i huset.. (lgh), var väl sisådär 3 år sen sist... en vardag då man gick upp, gjorde sig iordning, mamma åkte till jobbet, jag åkte senare till jobbet... idag var det så.. kändes som förr, men annorlunda... haha.. att ha mamma som gäst hemma hos mig...

idag har jag jobbat, ska så även göra det imorgon och fredag... jobbet är ledighet för mig...
tog en skön promenix i solskenet efter jobbet, va och handlade, och bjöd in svärmor på middag med mig och mamma...
mycket trevligt.. låter som jag är 35 som gör laxpanna till mina "mördrar" men så är inte fallet... nåja.. är ju inte ens fyllda 25..långt därifrån är det ju..

bilder från eftermiddagen



va ljuvligt att få njuta av lugnet och det underbara vädret....studier är långt borta.

ska nu återgå till mitt andra förhållande: RESIDENCE.... uppkrupen i soffan med den tidningen då mår jag gott... en kopp te till detta får det nog bli...

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej