Gomorgon trötter...

0kommentarer

oyes..idag vaknade jag och snoosade om ett x antal ggr... drog mig sakta upp ur sängen, Hämtade artikeln jag ska läsa, o la mig i sängen o läste den...skönt, problemet va bara att jag höll på att somna om.
Så innan 9 tassade jag upp och gjorde mig iordning..har nu precis ätit frukost och sitter kvar här i pyjamas....har kommit på att jag ska njuta av att faktiskt få sova lite längre, få gå i pyjamasen o äta frukost framför datorn... det är delvis detta som är tjusningen med att plugga...även att man har en stressad vecka med hemtenta,som ska göras...min ska va klar innan helgen, för jag har bestämt att jag vill ha ledigt och få njuta kärlek...vi hade en sån fin helg denna helgen...vi pratade mycket, och väldigt mycket om hur mycket vi uppskattar varandra och tycker om varandra...nu blir det kärlekskrank prat... det är så härligt att känna känslan av att va bra vi har det, och att vi kompletterar varandra på ett skönt sätt...och sist men inte minst, vi skrattar tillsammans...

Happy tisdag, så ska jag kila på föreläsn snart..
Kram

Kommentera

Publiceras ej