La tische,,,

2kommentarer

När jag kom idag hade min tröja anlänt...ahh, den va kortare än vad jag trodde, men jag gick in på sidan och kollade och extra mätte alla mått...och de stämde, jag däremot kollade aldrig måtten när jag beställde, ovanligt..,nej nej





Idag packade jag väskan och åkte hem till värnamo vid halv 9 tiden....har suttit 4 dagar med hemtentan nu, så det ska bli skönt att få paus från den.. vi har idag korrekturläst 2 av 3 frågor, så de e är helt klara för mi del, skönt det.. den sista ska fixas i nästa vecka, sen lämnar jag in tentan..

Nu återstår alltså det sista i databasprojeket, vi ska arbeta klart det under mådagen är tanken, sen är det redovisn av det, efter det återstår 1 salstenta den 17/3...så det känns som denna LP varit upplagt på ett lite mer utspritt sett,,, man har inte direkt slitit ihjäl sig.. men har man gjort jobbet under veckorna har man med glädje kunnat ta helg.

Morgondagen ska jag delvis ägna åt att öppna min andra projektbok och hoppas plöja några sidor, då tentan innefattar denna boken.. nog om studier för idag...



nu ligger jag i sängen och kollar TV, hjärtat fixade denna anordnig i helgen, och det blev riktigt bra.


Kram o gonatt

2 kommentarer

annie

05 Mar 2009 23:49

Hej vännen. Ja de ska bli härligt. Jag är spänd. haha . Bryan är en hyvens kille på att klura.



Fin tisha du köpt dig, från var?



puss

annie

05 Mar 2009 23:50

Hej vännen. Ja de ska bli härligt. Jag är spänd. haha . Bryan är en hyvens kille på att klura.



Fin tisha du köpt dig, från var?



puss

Kommentera

Publiceras ej