liten lycka

2kommentarer

att få äta kvällsmat ihop är lycka för oss, som hjärtat sa, detta gör ju de flesta vanliga människor, men aldrig vi. sällan att det sker en vardag... på 1,5 år har vi inte haft överdrivet många vanliga vardagskvällar ihop, så dessa är lite extra mysiga och de ger en lycka.
Att komma hem vid 5 och möta sin kärlek sker inte heller för ofta. att vi ofta har helgerna ihop är ändå inte samma sak som att ha vardagskvällar ihop.. det är skönt när vi tajmar det då jag är hemma och ledig och hjärtat jobbar på hemmaplan (dvs inte är på resande fot)
Idag var jag med grabbarna grus + hanna och lirade 1 timma korpinnebandy... det var riktigt kul.. ok, någon stjärna och fördel för laget är inget jag skryter med att jag är... men kul ändå... dock kan man inte spela innebandy i utslitna joggingskor på ett halt hallgolv....ingen vidare hit.

nu ska jag krypa ner i sängen och kolla tv..

gonatt kram

2 kommentarer

annie

23 Mar 2009 23:51

härligt det låter. Har våren kommit till Småland?

Här har det kommit massa vit skit på marken, tror det heter snö.

blä



natti.puss

Annie

23 Mar 2009 23:52

härligt det låter. Har våren kommit till Småland?

Här har det kommit massa vit skit på marken, tror det heter snö.

blä



natti.puss

Kommentera

Publiceras ej