Måndag och människa...

0kommentarer

igår var en dag jag gärna glömmer..,uhh, en riktig jäkla bakisöndag... iofs vill jag inte glömma en riktigt kul lördag. Festen här blev lyckad....dock alldeles för mycket drickbart...
Vi var ett gäng som gick ut....var en evighet sen jag gästade harrys, så det var lite kul, men det var samma gamla harrys...
vi hade roligt...vi stängning kl 2, så satte jag o hjärtat oss i en taxi hem.... la oss i sängen och somnade bums.. vaknade upp hav 6 med smink och partystassen på... jajaja, bara att somna om...

Igår träffade vi vännerna, skrattde och slappade ihop. En slapp söndag då ingeting vettigt blev gjort.
Idag är jag sen...ska om 15 min åka mot Halmstad. Har fått ut en hemtenta, så nu blir det att skriva av hela denna veckan...tack unbderbara helg, men nu är det över.

Kram

Kommentera

Publiceras ej