Mitt nya inköp

0kommentarer



dessa är mina nyinköpta heels... ska provgå dem hemma lite, sen hoppas jag det sitter som gjutet på foten..
har även engagerat min vän ida för ett par andra heels som ocskå verkar kanon.. tack på förhand vännen för all hjälp.

idag har jag verkligen sjunkit till minimi nivå...som ett litet barn...
för ca 30 min blev jag hutlöst sötsugen, men icke icke sötsaker...nå, va fanns hemma.. inte mkt. melon ha ja tröttnat på..
Naturgodis slog mig... lite nötter e ju toppen..
cyklade ner till hemköp som ligger några 100 tals meter bort... plockade ihop en liten påse,,,står i en lång kö...o börjar fundera.. det kan ju bara inte kosta mer än 21 kr, då jag enbart slängde ner det i fickan.. stog säkert i 3 minuter o funderade... ska jag hoppa ur kön o plocka ut lite...hm, dålig ide då kön blev längre o längre... jaja, hoppas hoppas..hade ställt in en replik i skallen om de skulle kosta mer än 21 kr.. väl framme...AHHHH..

22,59 KRONOR.....fasiken, det som var såååå lite.. förbannat dyra naturgodis.. ska aldrig köpa denna syra skit längre... där stod jag som ett litet barn med mina 21 kr... ahhh....kassörskan blev lite småsur, men så sa hon. Det är okej så..
tack så jätte mycket sa jag, o jag ber verkligen om ursäkt..
jag tog min lilla påse och struttade ur affären, skrattde inom mig själv.. de som stod runt omkring tyckte nog, dumma lilla tjej,ta me dig tillräckligt med pengar...

Jaja, nötterna va väldigt goda, sitter nu o knaprar framför DH... haha.

Aldrig mer ska jag kila till affären utan kort hädanefter.. hahaha...

Kommentera

Publiceras ej