sommar & sol

1kommentarer

idag är sommar semestern bokat.
v. 32 tillbringar jag i Spanien... ahhh, ska bli underbart.
Jag, hjärtat och våra två fina vänner...längtar redan dit....havsutsikt, och stranden nedanför huset...mumma...1997 var jag där sist, och en hel del har förändrats sen sist säger dom. Ska bli kul att komma tillbaka dit man senast var när man var hm,,, huvudräkning,.. sisådär 12 år... minns det som igår ändå..solade med mamma på stranden och lirade golf med pappa.. huset och staden, ja allt har nog förändrats.
men ja, det är lång väg dit....

ikväll firar jag detta med lite vin och fixar med foton


eftersom det inte blev någon semle fika så njuter jag cashew och vin..

har fått lite sommarkänsla efter dagens bokn.


bilder och skor från HM, vilka tycker du är snyggast???

nu ska jag fixa lite mer me albumet, sedan kila i säng.

1 kommentarer

annie

04 Mar 2009 23:09

helk klart denna ned träfärgad klack!

skönt med semester.

puuuss

Kommentera

Publiceras ej