stan, snö och ingen shopping...

0kommentarer

jo, lite shopping.. men det var gåvor, en försenad födelsedagspresent till Anna.. köpte en termo mugg så han kan dricka mycket kaffe på sega föreläsn, bibblan m.m. i en snyg termokopp...
sedan blev det ett återköp till Fanny...fotofästen... hon lånade mig ett paket till mitt fotofix o ja ha inte hunnit köpa ett nytt paket till henne, men idag så...

snön har vräkt ner under kvällen... just nu tittar jag inte mer då jag dragit ner för fönstrena...slaskigt och skitigt har det varit i detta snöoväder.....vet att hjärtat mitt och pappa min är ute på vägarna... kör försiktigt mina fina...

har nu skrivit ut allt material till morgondagen, så nu blir det tentaläsande för hela slanten, men avbrott för en studiefri lördag.. ska tillbringa med hjärtat som kommer hit, på kvällen ska vi till Anna o Oskar på middag...

Nu ska jag krypa ner i sängen, stänga av tvn o läsa
Svensk Maffia

tar sån tid för mig att ta mig igenom böcker... spec när jag enbart läser några få sidor varje gång, o de tar cirka 1-2 veckor mellan lästillfällena...


Gonatt kram

Kommentera

Publiceras ej