underbara fredag..

0kommentarer

fredagar känns alltid sköna... dvs. helgen är här,
jobbade några timmar idag, va på sjukbesök, sen en snabb runda på stan, enbart benetton, en liten söt tröja fick följa med mig hem... när jag körde hem idag i solskenet tänkte ja: ne, nu banne mig ska ja byta om direkt och springa osudden... (ett trevligt promenadstråk i vmo, hemmastadda vet vilken runda jag menar) sagt och gjort....13.15 begav jag mig... puh. Det var en jobbig runda, tröttheten komöver mig, jag var helt slut efteråt...
här är beviset på löpningen hahah..



men nog såå skönt det är nu, när eftersvettningen lagt sig.. skönt att redan ha gjort sitt för dagen och klockan är bara 3.
Väl hemma hade hjärtat köpt med sig lunch till oss, trevligt...

ne, nu ska jag göra mig iordning, så får vi se vad eftemiddagen lider mot...kvällen blir lugn, lite vänner på besök tror ja... sen så blir det Let´s Dance, nu i slutet är det ju faktiskt väldigt spännande.

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej