vardagen en dag

0kommentarer

idag är jag tillbaka i vardagen och dess bestyr.
Fortsatte vår konferens i Falkenberg imorse, och efter lunch vid 12.30 bar det av tillbaka till Halmstad och väl hemma, direkt ner till Erika och Malin som satt med vårt arbete på biblioteket. Efter 5-tiden ansåg vi oss klara och begav oss hemåt.

Va lite sugen på o träna idag, men kände att vardagen skulle få hinna ikapp mig... tvätt, städ och stor handla stod däremot på schemat. Så nu är detta gjort. Ska vika ihop det sista av tvätten.

Kvällen har ägnats åt att kolla biljett m.m. till sthl, har planer på att åka dit 16/17 april... hittade faktiskt 2 bra tågbilj, ska dock kolla ett annan alt också... men vill boka o ha de inplanerat...

har även kollat på studera.nu då jag måste söka min inriktning senast 15 april, hemsidor och jag är inte alltis världs bästa vänner... fy, det är ju enbart ett enda sammelsurium på vissa sidor, och delvis denna.
Måste nu tänka till en extra gång och se vad jag verkligen vill läsa och om det fungerar med det valbara m.m.usch o fy. Kan ingen bara välja åt mig och trolla fram kurser som jag vill gå och som går just den perioden...

Ett + på studiefronten är iallafall att vi fick 19 av 20 p på den sista inlämningen i finansieringen, som vi gjorde klart förra veckan...riktigt skönt att avsluta den kursen, gillar inte att ha saker som ligger och "slaskar"

21.00 blir det Desperate hos Fanny vännen, Hillevi kommer nog också förbi, så kul....då det var evigheter sen sist jag träffade dem... insåg idag att det är 2 veckor sedan jag skrev tentan, och 2 veckor sedan jag tog ledigt och åkte hem till vmo. Det är alltså 2 veckor sedan jag sov i min lgh.. snacka om långledigt.. jaja, back in business.. och det snabbt.

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej