Belive it

2kommentarer

...imorse tog jag mig allt upp. 6.15 ringde klockan och kläderna hade jag lagt fram.
6.25 var jag nere på stranden och promenerade i hela 45 min, ljvuligt ljuvligt. Solen i ögon vilket är lycka.
Så nu jäklar har jag fixat det en gång, då vet jag att det inte är en omöjlighet... dock när det regnar och blåser småspik här på kusten lockar inte en morgonpromenad på stranden.

Hade tänkt lägga upp bilderna, men min mob verkar inte så intr av att föra över dem, får se om de går senare.


Nu är jag hemma sen en stund, tagit en go dusch o e redo för ännu en dag.
Hade velat ha denna dag till att bara slappa runt, njuta av solen, men nej.

Den dagen kommer inte, men snart så...jag vet att en sommar väntar, o ledighet med den...

Dagen består i att fixa klart mitt arbete, vara i Halmstad 13.00 och gå igenom vår redovisn inför morgondagen.


Kramar och trevlig Kristi flax dag

2 kommentarer

annie

21 May 2009 10:20

härligt emelie!

Vi har med tagit en runda nu. Nu dricker vi kaffe i soffan. Ska jobba sen. ha en fin dag!

puss

Nadja

21 May 2009 20:34

Gissa artisten på min blogg

Kommentera

Publiceras ej