det rullar på

1kommentarer

...men jag vill att tiden ska flyga fram till nästa fredag och att klockan ska stå 14.01...är så hopplöst trött på allt som har med plugg att göra, kan vara av den enkla anledningar att många tankar är på annat. men är så galet skoltrött just nu också... tar mig inte på mornarna heller,,, inatt sov jag iochförsig dåligt, men ändå..kommer inte upp före 8. Vill kicka igång mina dagar med en power walk på stranden, måste ju vara en bland  de bästa naturupplevelser som finns en morgon i maj.. men icke.
Men det kanske bara är så att jag är slö och lat, att jag kanske ska chocka mig själv.Sätta klockan på halv 7, lagt kläderna nedanför sängen så de bara är att hoppa i dem (dock kollar jag knappt ner på golvet när jag vaknat, men ändå)

idag har jag suttit från morgonen med mitt arbete och fixat o trixat, ska kolla igenom det sista ikväll, sen får det fasen vara nog. Har tittat lite på vår redovisn vi ska ha på fre... ska gå igenom den imorgon me tjejerna.

Snart väntas pappa o co komm hit för lång helg, då var man inte själv längre..
Saknar mitt hjärta en del, som just nu befinner sig i nord norge och fiskar... han var lite sliten och trött efter några tidiga mornar och sena kvällar.
Ska bli skönt att ses efter att skolan har slutat, så att man har tid för varandra och kan prioritera varandra...

Tog mig en liten tur i solen innan, det var skönt och välbehövligt.

Tjiing

1 kommentarer

annie

21 May 2009 00:53

Du är duktigt du. Snart får du lov beby. njut av stranden. promenera mycket och hälsa havet!



Flytta du hem nästa vecka för gott? när börjar du sommarjobba?

puss fina

Kommentera

Publiceras ej