Ett kryss två

0kommentarer

* Skriva klart projektarbete me Erika o Malin
* Skriva klart mitt individuella projket

* Redovisa projektet me tjejerna
* Redovisa mitt individuella projekt
* Tenta

Kan kryssa av 2 måsten och studieaktiviteter som gjorts klart. Projektet me tjejerna gjorde vi klart i måndags och precis nyss skrev jag klart och skickade in mitt individuella... Nu är det 3 moment kvar, varav det ena kommer att klaras av imorgon och då är det mindre än hälften kvar.

Har småfirat denna kristi flax dag med lax och gott samt ett glas vin. Lite daimglass åkte ner också.
Eftermiddagen har varit otroligt seg, det kan ju till viss del bero på att jag var uppe och hoppade vid 6,15..

Nu är det nyheter och väder sen säger jag godnatt.
Imorgon väntar redovisn, sedan är det bara att börja fokusera på nästa projekt..

Kram och gonatt

Kommentera

Publiceras ej