Fredag fredag fredag

1kommentarer

Äntligen fredag...har sovit dåligt inatt, drömt en massa konstigt. Att jag skulle flyga till USA, men att jag tog fel tunnelbana i sthl hela tiden så jag kom inte fram till flygplatsen i rätt tid. Väl där gick det att lösa att jag ändå kunde flyga över till staterna, dock hade jag inte ett godkänt bagage, jag hade packat i en träningsväska, och det var inte godkänt, så fick låna en ordetnligt resväska på flygplatsen.. jisses ja, inte helt rätt där inte..

Vaknade iallafall vid 8-tiden då hjärtats kollega kom hit, de jobbar hemifrån idag och jag jobbar med min praktik,likaså det hemifrån. Har nu skrivit om proj beskrivning för 7.e gången typ och gjort en tidplan för projektet. Denna har jag precis mailat mina två handledare, och den ena ska jag träffa idag kl.13.
Hade en intervju vid 10 på SCA innan också, så ska ta mig nöjet och försöka sammanställa den i helgen.

Nu blir det snart lite lunch, hjärtat gör pasta carbonara till oss här hemma..

Idag kanske det blir en tur till Severins, då vår soffa har kommit.. lycka, så jag kanske åker upp och hämtar den.

Trevlig fredag.

1 kommentarer

annie

13 Nov 2009 14:49

Härlig dag!



Jag vill ha lite av din energi!

Min tog slut idag!

Sitter i mjukiströja och raggisar

Hej liksom!



Nej nu ska ja köpa blommor.

pusssssss

Kommentera

Publiceras ej