Full fart framåt.

1kommentarer

Nu är en ny vecka här, och jag är sedan 30 min sen på plats i min lgh i Halmstad. Det är skönare att komma hit på morgonen, då jag kan få lite plugg gjort här innan föreläsning vid 13. Det blir återigen en kort visit här, då det ör praktik för hela slanten hemma från tis-tors.

Veckans:

Måndag: plugg, föreläsning 13-17
Tisdag: föreläsning 9-12, handledning, hemåt, intervju på eftermiddagen, fixa hemma
Onsdag: Intervju på förmiddagen, renskrivning på eftermiddagen, middag med goda vännerna A & K.
Torsdag: praktik - renskriving intervjuer m.m.
Fredag: plugg på förmiddagen, jobba på eftermiddagen'

Helgen är ännu oplanerad, kan bli jönköping på lörd, men ännu oklart.

 

Ne, nu måste jag ta tag i detta.

 

Trevlig måndag och fortsatt trevlig vecka

1 kommentarer

jessica

17 Nov 2009 06:09

Hejar på dig.du är så duktig! vet att jag e lite tidigt ute men vad har ni för nyårs planer? puss söta

Kommentera

Publiceras ej