Mitt i veckan

0kommentarer

Nu har halva veckan gått, och det känns som jag inte får något gjort. Hinner inte med någonting... hur ska man få fler timmar på dygnet eller möjligen kanske hur ska man bli en aning effektivare...

en liten tanke till mamma som åkte till Nya Zeeland för 2 veckor sen, har nu slutet på sin semetser och kommer hem till moder svea på lördag.

Nu ska jag packa ihop mig och stänga dörren till min lilla lgh, gå på ett kort informationsmöte i skolan sedan köra hemåt.. stanna hos Syster som ska bjuda mig på lunch, man tackar.. hälsa på illvildingen till hund hon passar denna vecka..mammas o lasses Mr Bond..Ska senare idag 16-18 jobba

Är tillbaka i Halmstad på måndag om en vecka och stannar en el två dagar.. nu eftersom det är praktik och jag mestadels kommer vara i vmo ons-fre så blir det lite som att checka in i min lilla lya en/två nätter varje vecka och för att sen bege mig hemåt igen...

Tack för denna vecka

Fortsatt trevlig vecka vänner..

Kommentera

Publiceras ej