Swedbank är trist

0kommentarer

Har nu ägnat dagen åt att knåpa och knepa med Swedbank strategi - ett arbete i skolan som det är väldigt lösa trådar för. Finns inga direktiv eller ramar att vara inom, bara en massa saker att ta hänsyn till.

Är ju nu lite less på Swedbank, slutar snart att skriva.. på dessa timmar har jag plitat ihop 1 - 1,5 sida i word, vilket är riktigt illa.. och om ca 30 min lägger jag ner denna verksamhet och åker hemåt.

Ska ha middag med hjärtats kund hemma ikväll, ska bli trevligt.. senast jag träffade Svend var i somras.

Imorgon är det 2 intervjuer på SCA som står på mitt schema, lite fix m.m. hemma också går inte att undkomma, hoppas innerligt att  grabbarna grus är klara med fönsterarbetet m.m.

Nu ska jag skriva ihop det sista tänkte jag.

trevlig tisdag.

Kommentera

Publiceras ej