Hoppla, ny tid

1kommentarer

mitt upp i allt tentastuderande så byttes det från sommar till vinter tid inatt, har jag helt glömt bort.
Såhär sitter jag, nyduschad o äter frukost och  skulle göra mig iordning då Erika ringer och säger:
vännen, klockan är bara halv 8.. och vi båda hade gjort samma miss...

Vi skulle ses vid 9 i skolan för att plugga till metodtentan imorgon...men ja, det är lika bra att göra sig iordning och knalla bort efter 8-tiden, då man ändå är igång och bäddat ihop sängen m.m.

Trevlig söndag... 2 dagar kvar nu, sen väntar lite ledighet, längtar såååå.
Längtar till nästa helg, då ska jag banne mig sooova ut riktigt ordentligt (och ja mina vänner, jag menar ordentligt, ingen väckarklocka ställd på 8.30, vilket jag ibland klassar som sovmorgon, hihi)

Kram

1 kommentarer

annie

25 Oct 2009 20:04

skönt och komma upp i tid!



hi.

puss

Kommentera

Publiceras ej