Jag behöver tid och sömn..

0kommentarer

usch och fy.. vaknade nu 7.48, och sa högt... FAAAN.
Skulle möta upp Erika för en morgonpromenad nu vid 7.45, men nej nej.. minns inte ens att jag tryckt av alarmet..

Igår kväll kunde jag inte somna, likt i förrgår kväll, är alldelels för uppjagad när jag väl ska sova, känner stressen  nu inför stundande tentor... och tiden räcker inte till, hade velat har fler timmar på dygnet, och möjligen någon mer nattetid också, sover kass när man inte kommer i säng förrän sent, inte är trött utan istället superstressead.

Men jag har bara mig själv att skylla, såhär blir det när man tar ledigt alldeles för mycket som jag gjorde i september och sköt plugget framför mig... ska lära mig något av detta.. jag vill få rytm i min vardag och få ordentlig sömn... avslappningstips någon..

Nu frukost o fix.. heldag på stadsbibbl väntar med just precis ja, Plugg

Kommentera

Publiceras ej