Lördagsmiddag och fest väntar

0kommentarer

Idag öser regnet ner över Halmstad, och till den blåser det rejält också.

Dagen började lungt, vaknade vid 9, slapptittade på Nyhetsmorgon uppkrupen i sängen..tog en härlig helgfrukost och slappade på förmiddagen, njuta av att det är helg helt enkelt..

En runda på stan blev det efter att jag släppt Hillevi vid stationen.
Provade de aspsnygga stövletterna från Nilsons som jag bloggat om tidigare, men dessvärre var 36orna för stora, även med sula i... skit skit skit... o de snygga stövelbootsen från Scorett som Emilia köpte åt mig i gbg fick jag också lämna tillbaka då de var för stora.. jag inser att mina fötter inte ens är strl 36 längre.. 35-35,5 tror ja... varför i hela friden ska ens fötter bli mindre när man redan har små...jaja, bara att gilla läget.

Nu borde jag lägga på ett kål då jag ska vara på tjejmiddag 17.30 och innan dess ska jag till Emilia o vi ska fixa iordn salladen.. dags att göra mig iordning och byta myskläder till party stass..


Trevlig lördag

Kommentera

Publiceras ej