Mina nya favoriter

0kommentarer

Jag har investerat 2 höst/vinter kap, och just nu eftersom det känns som vinter utanför dörren så känns dessa absolut lägliga..


denna qulitade svarta skönhet inhandlade jag redan i somras, blev förälskad så fort jag såg den, och på är den lika underbar, faller mig perfekt i smaken, och ett plus är att den är långt ifrån kall, kanske ser så ut annars.
Från Benetton


detta är den omtalade och ombloggade fuskpälsen. Har en svart, lite kortare modell från MQ, men inte varit säker på den, och det var ok att lämna tillbaka den, så denna får det allt bli istället, känns som det mer var en likt denna jag var ute efter med i all hast tog den andra.
Från HM

Så dessa två skönheter kommer jag klä mig i nu i höst/vinter. Känns som att min garderob med ytterkläder känns väldigt komplett, då jag även har min tjocka varma goa dunparkas från Henri&Llyod som jag köpte för 2 år sedan, den är klassisk, och funkar alltid. En riktig goa, varm och svart dunväst från Goose har jag också, och likaså är den en klassiker. Två st kappor, en svart och en färgglad samt en svart GoreTex från Peak..som sagt, känns som garderoben består av riktigt bra och användbara jackor, finns alltid tillfällen för dem alla..

Nu ska jag skriva klart en grej, fixa iording, packa väskan för imorgon eftermiddag drar jag hem till Värnamo och kärleken...

Kram och gonatt

Kommentera

Publiceras ej