yummie...

0kommentarer

se så.. fröken carlsson har fått till köttfärssås idag, inte illa.. och god blev den också..


Spaghetti och köttfärssås kan vara riktigt gott ibland, och idag var en sådan dag.


Dagen idag började inte toppen... långt ifrån bra. Hade betygsgrundande seminarie vid 8.15, vårt sista gruppsem i metod, där vi skulle presentera vårt arb. Jag skulle gå upp i tid och läsa igenom min del till frukost.. men icke. 7.50 slog jag upp ögonen och svor högt...xxxx skit och förbannad var... stressade mig iväg och kom 5 min sent,,,uhh... hjärtat slog i 110...

Jag var förbannad då jag inte somnade igår, trots att jag var dödstrött, jag kunde inte somna, var lögn i helsike... blev uppstressad och tänkte på tentor, renovering, panikvaknade flera ggr under natten, när man bara hoppar rakt upp och funderar; vart är jag, vad är klockan...

Tog en uppfriskande promenad efter tentan, och försökte rensa bort tentaångesten och stressen.. har nu ikväll försökt tänka lite lugnare och inte stressa upp så som jag gör, vill så gärna få En god natts sömn iallafall.

Nu lite plugg och jobbfix.

Idag har mamma & Lasse satt sig på ett plan som tar dem till Nya Zeeland, avis...nej, verkligen inte... bara skönt att de ska få semestra 16 dagar på varmare breddgrader och långt ifrån en stressigt, grått, blåsigt och allmänt vardagligt höstigt Sverige.. men nej, jag är absolut inte avis... (jo, visst faaaasen är jag avundsjuk. Hade gärna bytt med dem, men icke..)

Kramar


 

Kommentera

Publiceras ej