gomorgon världen

0kommentarer

idag unnade jag mig en välförtjänt sovmorgon, gick inte upp förrän 8.45... riktigt skönt med sådana dagar.
Började morgonen med en stor kopp kaffe för att riktigt vakna till..

Ikväll blir det besök här. Fanny o Hillevi kommer hit.. promenad längs stranden, god mat, vin och härligt umgänge... ska bli riktigt trevligt.

Har nu varit i kontakt med en tjej på min kommande praktikplats, det ska bli en intressant utmaning att göra praktiken... jag ska ge järnet och satsa allt på att ro i hamn projektet.

Ett stort i-landsproblem...
Jag vill köpa nya höstskor/stövletter...
Jag inser att jag inte behöver ett par höga stövlar då jag har 2 par svarta, 1 par bruna och 1 par guld.
Ett par stövletter har jag i mina ägor och ett par mc-boots också... så vad är det för skor/stövletter jag söker...

ingen aning.. men mottager gärna tips på intressant objekt.


                                         

Biler lånade från Nilson och DinSko

Kommentera

Publiceras ej