Kräftskiva

4kommentarer

sicka goda kräftor det bjöds på i lördags, granarpskräftor...riktiga grejjer det.



 

det bjöds även på woakde kräftor med chili, lime m.m. det var riktigt gott och spännande smaker, men jag föredrar främst helt vanliga kokta kräftor.

hjärtat och Lasse tog även en fisketur både på kvällen och morgonen och vittjade kräftburarna, gissa om denna man är nöjd

fångsten

 

vi hade det riktigt trevligt, tack mor o co för en trevlig tillställning, våra kräftor är nu kokade och infrysta, så en vacker dag ska vi njuta granarpskräftor...

 

 

4 kommentarer

annei

22 Sep 2009 14:25

Gud så gott. om man vill köpa färska kräftor, köper man de i fiskbilen då

?



hoppas allt är bra.

puss

annei

22 Sep 2009 14:25

Gud så gott. om man vill köpa färska kräftor, köper man de i fiskbilen då

?



hoppas allt är bra.

puss

annei

22 Sep 2009 14:26

Gott!

Jag är med sugen på krftor. Om man vill ha färska köper man i fiskbilen då?

puss

jessica

23 Sep 2009 10:04

Hej min goding.



Hur ar det. Kanner extra mycket idag att jag saknar en av de dar mysiga kvallarna nar mannen lagar mat och vi dricker vin i soffan.. Ahh saknar. Ska bli sa spannande att se erat nya hem sen. Ta hand om dej nu ska jag tenta plugga. ja ibland ar det seriost har i Bangkok. puss

Kommentera

Publiceras ej