Ljuvlig kväll

1kommentarer

jag hade en underbar kväll igår med mina fin fina vänner


Vi började kvällen men en promenad, sedan matlagning, det bjöds på "het" räkor, efterrätt vilket blev en klassisk kladdkaka med grädde...
Hade en riktigt mysig tjejkväll, tjejerna sov över så imorse blev det frukost och sedan begav vi oss till Halmstad. 

Idag fick Fanny me mig ut på en löparrunda på Galgberget.. tacka vet jag backar.. jisses, jag har INTE löptränat något i backar... helt slut va ja, tog en paus vila och gick i rask takt några 100-meter sen tog ja mig runt de sista...huuu ja. 

Nu står det mat i ugnen, sallad i kylen och jag inväntar vilken sekund som helst pap o co. 

Trevlig tors 
 

1 kommentarer

Erika

22 Sep 2009 00:08

aha! Kan det vara samma räkrecept som serverades i Køpenhamn kanske? ;)

Kommentera

Publiceras ej