Änglar och regn

0kommentarer

Han där uppe har hämtat hem en ängel

- vila i frid -

livet kan så snabbt förändras, när man minst anar det. Hädanefter ska jag ta tillvara på varje dag, vara glad att få vakna upp och vara frisk och möta varje dag med lycka.

Värnamodagarna har nyss kickat igång, musiken och festligheterna hörs ända hit. Hoppas dock att det bjuder på bättre väder framåt helgen för nu lockar det inte riktigt att sätta sig på cykeln och fara ner till festen på stan. Förra året var det såhär trevligt




o systra min var modell



nu har min andra hälft putsat en del till i taket i källaren och jag har strukit upp all tvätt som legat och väntat.
Vi tog en riktig softarstund i soffan innan efter jobbet. Låg i varsin ände och kollade 2½ men och jag halvsov tom. Det händer inte ofta att jag hoppar ner i soffan direkt efter jobbet, men jisses så gott det var.

Nu ska jag kolla nyheterna och uppdatera mig om världen runt omkring, sedan blir det att läsa klart Schulmans bok - skynda att älska. Mycket bra bok, rekomenderas.

Adios

Kommentera

Publiceras ej