Semesterstängt

1kommentarer

Jag bloggar dåligt nu - har semesterstängt på denna fronten också. Har varit ledig i över en vecka nu, helt underbart att bara få njuta tillsammans, jag och hjärtat.

jag startade min semester med att sätta mig på tåget till Göteborg, till Erika, tjejerna och PINK.


Det var en helt fantastisk helg med PINK som var toppen och kvällen avslutades på bästa sätt med utgång och väl där hookade vi upp med en kille vid namn Lundqvist

Semestern fortsatte med roadtrip med goda vännerna. Glasriket, Kalmar, Karlskrona, Kivik, Simrishamn och Ystad. En mycket trevlig vecka med härligt sällskap.






Nu är vi inne på sista semesterveckan och den har idag inletts med renovering och blåbyxorna på... riktigt kul att arbeta tillsammans så en heldag, få planera och göra sakerna ihop..

Efter en nu sen middag med svärmor ska jag snart krypa till kojs och förhoppningsvis orka upp i någorlunda tid imorgon..


1 kommentarer

Hillevi

03 Aug 2010 14:07

Emelie, så skönt ni verkar har det! Vi har också en skön sommar, men jag vet inte riktigt vad dagarna tar vägen o jag hinner inte med allt som jag vill.. Träffa er exempelvis!

Kram

Kommentera

Publiceras ej