Julbord de light

0kommentarer

Kvällsmaten ikväll blev ett litet julbord, mycket gott. Eftersom jag enbart varit på 1 julbord än så länge och verkligen gillar julmaten (i lagom mängd) så har jag inte hunnit tröttna än.




Sista dagarna nu innan julledigt så är det långa dagar på jobbet - men + är att jag i stort sett tjänar in mina lediga dagar i mellandagarn - catching!!!

Jobb 7.30 till 18.30 idag, men jag har unnat mig 1,5 tim lunch och det tillsammans med bästa Frida.. mår gott ända in i hjärteroten när jag träffat mina goa vänner nu.. i helgen Ida, idag Frida och imorgon ska jag gästa Annie. Fina och bra vänner är en lycka som jag unnar alla människor. Vänner som gör en glad och lycklig är bland det bästa som finns.

Nu ska jag packa mig ihop för nattgång och ladda för en tidig morgon på jobbet..

Ps. 2 kära vänner från fjärran östern har kommit hem för jul, och vi är mycket glada för att få ha dem hemma och umgås med lite...

Kommentera

Publiceras ej